Okategoriserade "Vågat" Av Christinejuli 2, 20104 Comments1 min read564 visningar Dela 0 Vissa dagar har man mer energi än andra. Och ibland är man i vågorna bara för att vara där.Bara för att känna att man mår bra och inse hur bra man egentligen har det. Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Gilla detta:Gilla Laddar in … Related XOXODela Av Christine04 Comments Christine Posts by Christine Du kanske också gillar 10 år som resebloggare december 17, 2018 Prenumerera så du inte missar något Registrera din mailadress för att få dom senaste uppdateringarna!FörnamnMailadress föregåendeNail It Studio här näst Traditionell dans TagsBali Lämna ett svarAvbryt svar 4 Comments Anonym juli 2, 2010 Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3 Laddar in … Svara Anonym juli 2, 2010 Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉 Laddar in … Svara Anonym juli 2, 2010 Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3 Laddar in … Svara Anonym juli 2, 2010 Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉 Laddar in … Svara
Anonym
juli 2, 2010Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3
Anonym
juli 2, 2010Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉
Anonym
juli 2, 2010Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3
Anonym
juli 2, 2010Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉