"Vågat"

Christine Av Christine4 Comments1 min read564 visningar
Vissa dagar har man mer energi än andra. Och ibland är man i vågorna bara för att vara där.
Bara för att känna att man mår bra och inse hur bra man egentligen har det.
XOXO
signature
Prenumerera så du inte missar något
Registrera din mailadress för att få dom senaste uppdateringarna!
Tags

Lämna ett svar

4 Comments
  • Anonym
    juli 2, 2010

    Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3

  • Anonym
    juli 2, 2010

    Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉

  • Anonym
    juli 2, 2010

    Underbart, livet vill ge oss mycket, ibland är vi bara inte öppna att ta emot det<3

  • Anonym
    juli 2, 2010

    Åhhhh!! Vad fantastiskt skönt det ser ut, den bilden förmedlar nästan lite för mycket för oss som sitter här hemma 😉