"hund-matta"

Christine Av Christine12 Comments1 min read725 visningar

Vi har inte skaffat hund, men det är vår dörrmatta och vår entré! Det skiftar lite vad vi har för husdjur faktiskt och man ska gärna ta ett ögonkast nedåt innan man sätter ner fötterna på dörrmattan. Ibland ligger där en hund, som till och med vägrar flytta på sig då man ska ut. Och ibland är det två söta kattungar som intagit entrén.

Igår lämnade Tina och Martin och jag hoppas de fick en ok flygtur hem. Det kommer bli lite tomt här nu, men det ska vi klara. Sen kanske det är bra att vi vilar upp oss innan Linda och Martin kommer i juli sen. 😉

XOXO
signature
Prenumerera så du inte missar något
Registrera din mailadress för att få dom senaste uppdateringarna!
Tags

Lämna ett svar

12 Comments
  • Anonym
    juni 13, 2010

    Vi kom precis hem. Det är kallt och otrevligt. Tack ännu en gång för några fantastiska veckor. Ta vara på er så hörs vi. /martin och tina

  • Anonym
    juni 13, 2010

    Det ser riktigt hemtrevligt ut med en hund på dörrmattan. Kram Sofia

  • Anonym
    juni 14, 2010

    Ska bli sååååå kul att komma ner! Hoppas ni inte är helt slutkörda då… vi ser nämligen fram emot att ha två pigga guider som kan visa oss alla delar av Bali : )Hör av er om det är ngt speciellt ni vill att vi köper med oss.Kram, kram

  • Anonym
    juni 14, 2010

    Ååå det ser ut som ni har det underbart!Tusen tck för blommorna till bröllopet!!! Jag blev såå glad! Var en fantastisk dag som tog slut alldeles för fort! Kram

  • Anonym
    juni 16, 2010

    Ojojoj, vi kommer komma med en JÄTTE-inköpslista, finns ju endel saker vi saknar nu efter dryga 2 månader, så vi tänkte att om ni packar era saker i handbagaget så fyller vi upp era tillåtna 40kg incheckat 🙂

  • Anonym
    juni 16, 2010

    Ha ha…. BRING it ON!

  • Anonym
    juni 13, 2010

    Vi kom precis hem. Det är kallt och otrevligt. Tack ännu en gång för några fantastiska veckor. Ta vara på er så hörs vi. /martin och tina

  • Anonym
    juni 13, 2010

    Det ser riktigt hemtrevligt ut med en hund på dörrmattan. Kram Sofia

  • Anonym
    juni 14, 2010

    Ska bli sååååå kul att komma ner! Hoppas ni inte är helt slutkörda då… vi ser nämligen fram emot att ha två pigga guider som kan visa oss alla delar av Bali : )Hör av er om det är ngt speciellt ni vill att vi köper med oss.Kram, kram

  • Anonym
    juni 14, 2010

    Ååå det ser ut som ni har det underbart!Tusen tck för blommorna till bröllopet!!! Jag blev såå glad! Var en fantastisk dag som tog slut alldeles för fort! Kram

  • Anonym
    juni 16, 2010

    Ojojoj, vi kommer komma med en JÄTTE-inköpslista, finns ju endel saker vi saknar nu efter dryga 2 månader, så vi tänkte att om ni packar era saker i handbagaget så fyller vi upp era tillåtna 40kg incheckat 🙂

  • Anonym
    juni 16, 2010

    Ha ha…. BRING it ON!