Hej då Bali

Christine Av Christine0 Comments1 min read562 visningar
I onsdags lämnade vi Bali, flög till KL för en mellanlandning och anlände till Sri Lanka mitt i natten. 23.59 för att vara exakt och sen blev det en taxiresa på ca 3 timmar för att komma till Mirissa och hotellet. Flygningen i säg var inte jobbig men med tidsomställning i kombination med lite sömn gjorde att vi ändå var lagom mosiga och möra under gårdagen. Så kameran låg nedpackad under hela dagen och vi lyckades till och med somna innan solnedgången och sova 12 timmar i sträck. Men idag är vi utvilade och ska ut på upptäcktsfärd!

XOXO
signature
Prenumerera så du inte missar något
Registrera din mailadress för att få dom senaste uppdateringarna!
Tags

Lämna ett svar

No Comments Yet.