GLAD MIDSOMMAR!

Christine Av Christine6 Comments1 min read630 visningar

Den här såg ju bara för rolig ut där den låg i konditoridisken på Carrefour (mataffären). Och de försöker verkligen med att få till det när det gäller kakor och liknande…. -men det blir inte gott. Å andra sidan är det en fröjd för ögat att titta på alla roliga, knasiga och underliga kakor.

XOXO
signature
Prenumerera så du inte missar något
Registrera din mailadress för att få dom senaste uppdateringarna!
Tags

Lämna ett svar

6 Comments
  • Anonym
    juni 25, 2010

    Glad Midsommar på er oxå! Kram från Linda, Martin & Wilma

  • Anonym
    juni 25, 2010

    Glad midsommar på Er! Kram Sofia Jonas Calle Linnéa

  • Anonym
    juni 27, 2010

    Svar till Tina:Den där ”vita melonen med svarta prickar i och rosa skal” är en drakfrukt. Kul att ni fick det på flyget hem. Åkte ni första klass eller? Känns inte som om drakfrukt hör hemma med den vanliga tråkiga flygplansmaten. ;)Och dina skor förresten som vi hittade smygboende kvar hos oss… ska se om jag hittar någon ”strand-Ketut” som vill ha dem å har rätt storlek. 🙂

  • Anonym
    juni 25, 2010

    Glad Midsommar på er oxå! Kram från Linda, Martin & Wilma

  • Anonym
    juni 25, 2010

    Glad midsommar på Er! Kram Sofia Jonas Calle Linnéa

  • Anonym
    juni 27, 2010

    Svar till Tina:Den där ”vita melonen med svarta prickar i och rosa skal” är en drakfrukt. Kul att ni fick det på flyget hem. Åkte ni första klass eller? Känns inte som om drakfrukt hör hemma med den vanliga tråkiga flygplansmaten. ;)Och dina skor förresten som vi hittade smygboende kvar hos oss… ska se om jag hittar någon ”strand-Ketut” som vill ha dem å har rätt storlek. 🙂